fredagsmys

full rulle här hemma med all packning.. börjar redan bli trött på kartonger? men ikväll ska jag nog iaf få lite tid med Jossaaan vi ska bara ha lite fredagsmys! skönt det med.. vill att det ska vara imorgon, tror det kan bli riktigt trevligt faktiskt.. sitter redan nu och funderar på vad man ska ha på sig. kavajen är iaf ett måste, sen får jag se vad jag kör till. får kolla igenom kläderna. tänkte försöka rensa lite på det jag har nu. är så trött på endel klädesplagg. inte okej att en tjej tröttnar på sina kläder efter att ha använt dom bara 3gånger max? någon mer än jag som är så eller? det bästa med nya huset vi flyttar till är att jag får en stor garderob som jag kan fylla mina kläder i. så kanske onödigt att rensa nu och kasta? så det inte blir allt för tomt i min rosa garderob. nu är jag hungrig, så ska väl äta. sen ska jag väl packa klart på rummet kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0