juljuljul snart

snart är det jul, och ser ut som att det blir en vit jul äntligen? underbart.. juldagen vad sker då, utgång med brudarna? iaf med Madde och Josse vad jag vet nu. sitter och väntar på lite godis som jag beställt från stan som kommer snart, här ute på landet får man beställa saker när folk rör sig mot stan. inte varje dag man får något hemkört som man vill ha från affären. idag har jag umgåts väldigt mkt med sötaste Dimon, en riktig buse är vad han är.. men det är väl så valpar ska vara? inte lika lätt att ta hand om en riktig hund som när det var när man var liten o hade en så där tamagotchi, som man tröck på en yngla knapp för att mata eller för att plocka bajs. haha, någon mer än jag som hade en sådan? menmen, nu blir det snart filmdags sen sova kanske? ny dag imorgon också, vad sker då? fixa i stallet kanske så jag kan få mig en polle snart. iihaah!

satt och tänkte lite för mig själv, fy bubblan vad vi använder våra mobiler till allt, tänk att vi till o med har bytt ut alla söta julkort till ett ynkla sms? är detta okej? NEJ!!!
nästa år är det jag som ska köpa mig ett gäng julkort och skicka det till mina nära och kära, för hur glad blir man inte när man får ett vykort hem? jag blir iallafall jätte glad..

nu vill jag bara ha riktig julkärlek och vara kär och galen, men när ska jag få den tiden? tur att husdjur finns

/ kram tomtenissen louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0