snart 2010

jahapps imorgon är det sista dagen på år 2009, har varit ett kanon år tycker jag. men hoppas på att 2010 blir bra med men de tror jag. hoppas dock på att flytta från stan. helst göteborg eller helsingborg, fårse, allt passar faktiskt! sen börjar man jobba 2010. spara pengar, för jag och brudsen har ju våra planer för vad vi ska göra i sommar. och så blir ju alla mina jämnåriga vänner 20år, så antar att det blir en heldel fest. ett fest-år? javisst. och min och bizzans fest, får vi inte glömma. RÖJRÖJ!

imorgon ser ut som sådan;
party med fia, johanna, madde och sanna tror jag de var? och lite mer gott folk. sen vid 12slaget blir det vidare ut för att se fyverkerierna. Wiho :)  sen återstår och ser? träffa upp bizz och ewelyn kanske?

nu ska jag pröva kläderna jag ska ha påå och lite så. så det är klart, sen imorgon blir det att göra saker hela dagen, innan det blir fix hos Madde.J innan vi bär oss av vidare. tjingelingan!

GOTT NYTT ÅR SÄGER JAG IDAG!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0