tvåång

tvångstankar:

- tar extremt lång tid för mig att bre en macka, måste vara jämt och överallt och inte för lite eller för mycket. (får ofta höra; är du klar snart? hur lång tid ska det ta för dig att bre en macka?)

- sköljer alltid glaset flera gånger innan jag fyller upp mitt vatten glas.

- räknar alltid till 100 när jag försöker sova (fast för mig själv, vet aldrig dagen efter vilken siffra jag sluta på, för hinner somna)

- lämnar alltid en bit kvar av allt jag äter, speciellt på mc donalds

- har jag pengar, så måste jag köpa mig något fint, för det mår jag tydligen bra av? Någon mer som känner så? haha eller är jag trög. jag bara älskar att shoppa när jag har pengaaaaar.

- kan inte ha ett klädesplagg mer än 3-4gånger, sen är det "fult/oanvändbart" i mina ögon.

- kan inte gå på A-brunnar.

har fler, men ingen jag kommer på nu..


Kommentarer
Postat av: louise l

haha så är det för mig också.. att alltid lämna kvar lite när jag äter!

2009-12-28 @ 15:13:10
Postat av: josse

håller med om nästan allt!! haha sjuikt:P lämnar en bit på donken, inte gå på a brunnar, skölja glaset flera gånger innan ja häller upp.. haha vad dumma vi är! =)

2009-12-29 @ 19:56:40
Postat av: Anonym

det där med shopping stämmer TYVÄRR för mig med:p

2009-12-29 @ 19:59:41
Postat av: paulina

hah, vems tvångstankar är det egentligen. den där med att du sparar en bit när du äter nåt är ju inte din tvångstanke egentligen

2009-12-30 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0