måndag 23/2-09

jag ska vara ego för att jag är bäst!

nu ska jag ta mig i kragen och mår bra..
Kom nyss hem från ridningen, gick bra faktiskt, men gillar inte Brandy. Imorgon börjar skolan, skoj. saknar allt folk, fast inte plugget. det kommer bli en tuff start efter lovet.. på torsdag är det 100-dagarsfesten gott folk, eller alla studenter-09 snarare. Snart smäller det av. Ska bli riktigt najs, sen balen med freddy den 1maj och så studentkryssningen den 16 maj. Kan de blir bättre, gillar det verkligen!

puss på alla er där bakom skärmarna


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Brandy är ju bäst ;) Har du han nästa vecka kanske man ska komma och kika ;)

2009-02-23 @ 23:09:10
URL: http://axelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0