onsdag 11/2-09

sitter och funderar på om jag ska göra om min blogg nu, medans jag är sjuk! så himla långtråkigt om dagarna att gå här och inte göra något! Men börjar känna mig piggare, känns som febern är borta,wiihoo.. så snart frisk tjejer ;)
så snart är gamla lollo tillbaka, då blir det röj!!
Snart kommer mina päronsplit hem som jag önskade, MUMS! imorgon är det torsdag, då ska jag på anställningsintervju. får se hur det går, hoppas det går bra. jobbigt utan jobb i sommar..

i miss and love you pappiie <3
hatar att veta att du aldrig kommer tillbaka.. det är som att göra att hål i mig som bara växer för varje dag utan dig o mamma.. ni är alltid min guuld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0