söndag 14/2-09

Att jag stör mig så mycket på folk som är korta på msn. haha, vet inte varför jag blir så irriterad. hatar svar som : "m" eller "a" ungefär.. helt onödigt att bli sur på men.. Internet kan göra så mycket så att man missförstår varann. men vad gör man åt det..

Blev ingen film hos Cissi idag, vi ses imorgon förmiddag istället, då vi ska ut och rida och leta upp en liten stig som vi kan traska på till varann igenom skogen.. Hon bor nämligen i västra borsökna och det ligger rakt igenom skogen här vid min tomt.. Så, vi får se hur vi lyckas.. kolla kartan nedan så ser ni vart hon bor o jag bor. så ist för att åka runt hela skiten så går vi rakt igenom, smart vaaaaa?!



Kommentarer
Postat av: cissi

Så jäkla smarta vi är, det kommer bli great!

2009-02-15 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0