tisdag 3/2-09

idag har jag först varit i skolan fram till halv 3, sen gick jag och madde ner på stan för en fika. Fastnade vid bordet vid tjejerna, så fikade med dom lite också. blev det gamla vanliga goda jag fikade på en ost & skint toast med colan. haha! en vana jag har när jag ska äta. sen gick vi lite runt på stan.. Är lite surt att de ska sluta med tjejkläder på EGO, gud va argt.. BLÄ på dom.. Nu ska jag snart sätta på filmen jag började kolla på igår, men somnade.. typiskt mig!

hoppas jag får jackan jag vill ha, från tradera.com
har aldrig köpt något därifrån, får se om jag får jackan.. imorgon är tiden ute, så måste hålla ett öga på den så att jag får den..

puss på er alla! kanske skriver lite mer sen, måste ju bli bra på detta! hahah så ingen klagar på att jag aldrig skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0