torsdag 19/2-09

jahapp gårdagens var  väl inte direkt planerad!
jag o madde gick ut nyktra o slutade som de gjorde jag hamnade med david hos simpa för att jag smet från madde o lovisa som skulle vidare på efterfest.. sen när klockan är runt tjugo över fyra typ, får ja för mig att ja inte kan stanna hos david för att ja lovat madde, o duktig som jaag är traskar jag mig till madde o säger hej till lovisa o gänget. sen drar vi hem o sover, somnar inte fören efter 6 någon gång o nu är klockan kvart över nio o vi  ska ner på stan. sen ska vi till Norge.. kommer hem på söndag. får se om jag kan skriva lite när vi är där... annars gör ja det när jag är hemma! =) ha det bra alla!!


hej dååååå ses på söndag!

Kommentarer
Postat av: malin karjer

hahahahahaha! Du är galen Lollo! Och jag gillade din låånga kommentar :) Älskar dig hör av dig senare och berätta vad som händer! <3<3

2009-02-19 @ 10:18:02
URL: http://ingensommalink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0