fredag 2/1-09

ligger och tänker på vad som börjar att hända detta år? tror nog att det börjar bli ett bra år, det har än så länge varit perfekt. Men en sak som är lite minus, är att jag börjar glida ifrån väldigt många känns de som, sånna som man verkligen inte vill göra det med. Men pluset är ju då att det finns andra nya man lärt känna, som är hur härliga och roliga som helst. hoppas på fler stunder med er! =) och självklart med er andra.

Mina mål detta år är att;
1. verkligen se till om vilka som verkligen är dina närmsta och skita i de falska.
2. Ge gärnet i skolan(är ju trots allt sista terminen i mitt liv)
3. längta till balen & studenten
4. längta till familjeresan med davids familj 2v på mallis
5. starta det riktiga "vuxenlivet"
6. göra allt i min makt för familjen, vänner och min käraste pojkvän david
7. bli blondin igen, förlåt brunetter
8. många många resor
9. vara mer ute hos mina föräldrar(graven)
10. skaffa körkort!

godnatt och PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sundkvist

Jag tycker att dina mål låter bra :)

fan vad kul att ta studenten nu... avis!



Pusspuss!

2009-01-12 @ 22:06:10
URL: http://www.metrobloggen.se/r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0