tisdag 6/1-09

Har du pojkvän/flickvän? - Ja, David Ericsson
om du har, hur länge har ni varit tillsammans? - 8månader
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande? - Ja!
Vem var du senast tillsammans med? - har min david
Är du på G med någon? - har min david
Isåfall, vem? - ......
Har du kysst någon i ditt liv? - klart?
Vems säng låg du i senast? - Davids
Vilket hus var du i senast? - I Davids
Vem var hemma hos dig senast? - Madde, ewelyn, freddy & simon =)
Vem kramade dig senast? - David
Vem pussade dig senast? - David
Vem nuddade du senast? - David
När grät du senast? - hm, lördags tror jag.
När skrattade du senast? - Idag
Är du positiv eller negativ? - positiv
Vad är viktigast för dig i livet? - David & kompisarna
Hur många år är dina föräldrar? - fuckyou
Har du några syskon? - 1bror plus 2 halvbröder
Nämn en person du inte skulle kunna klara dig utan? - David
Vem smsade dig senast? - David
Vad står det i ditt 8e sms i inkorgen? - älskar dig!
Vad står det i ditt 8e sms i skickat? - vad gör du ? :) <3
Hur många kontakter har du på din mobil? - tillräckligt
Chattar du med någon på msn nu? - nej
Isåfall, vem/vilka? - 
Hur många kontakter är offline nu? - 250
Hur många kontakter är online nu? - 72
Är du nöjd med ditt liv? - lagom
Är du lycklig? - klart, harju mina vänner o min älskling!!























 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0