torsdag 29/1-09

måste bli bättre me bloggen! skriver alldeles för lite fick jag höra idag "du skriver ungefär vart tredje dag" haha sorry! :) trodde jag var duktig. men får bli ännu bättre. vaknade upp hos D, sen drog vi och käkade på corner, sen hamnade jag på skolan mötte upp girlsen, åkte till stan & tuna park på lunchen, sen tillbaks till skolan för lite plugg, sen nu har jag varit hemma sen dess. Sitter och bara längtar tills det blir helg! hoppas på en kanon helg.. vilket jag tror att det blir.. =) säger bara hannah montana. hahah fyfan, om de inte blir ändrat dvs. ;) ne nu ska jag hitta på någonting annat än att bara sitta framför denna lilla ruta..
och föresten igår var jag på Bio med Karjer & larsson, var en bra film. 3 timmar lång bara, men annars så. o de var malin som tvingade med mig fast jag var sjuk ;) vem kan motstå hennes ord? inte jag iaf! för hon är söööt!



Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha känner igen de där var tredje dag;)

2009-01-29 @ 19:41:36
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: malin karjer

Nemen du är söööt min lilla lollo<3<3<3

2009-01-29 @ 22:03:37
URL: http://ingensommalink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0