dikter till bizz(madde)

Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men bizzan i hjärtat
Kan ingen se



Jag vill vara en sparv

Jag vill födas vid ditt sparvbo

Jag vill färdas nerför din kind som en sparv genom vinden

Jag vill dö vid dina sparvvingar

Jag vill alltid vara din sparv...



Du är så snäll och rar

Du är den bästa bizz jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa bizzefizze jag har



vi för alltid bizzzisar for life! hoppas du gillar mina dikter..


Kommentarer
Postat av: Anonym

AND I MISS YOU GULLUNGE!!

2009-07-30 @ 06:41:39
URL: http://sandraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0