lite uppdatering..

jahapp, då var hultsfred avklarad, och fytusan vad kul det var! synd bara att rasmus missade halva natten pga att han var för full och låg däckad, haha.. missade lars winnerbäck som jag kom ner för att se, men såg ist promoe och petter, helt okej! jag och claudia gjorde sjuka saker ihop, bilder och videon får ni se efter jag kommit hem från åhus, har inte tid att lägga upp det. men tror ni orkar vänta! och kundvagnen får vi inte glömma bort och berätta om, tobbe.w och jag hittade en kundvagn mitt i allt, den tog vi så klart, jag satte mig i den och vi bara race:ade igenom leran, och vi ramlade flera ggr med den plus att vi hade en till passagerade pink lady i den, haha. hon va mig en rolig prick, en sömnlös resa blev det iaf. sen åkte jag hem med 6 illa luktande killar, alla satt och luktade fotsvett.. fy va de luktade :D haha. men sånt man gör efter en vecka på hultsfred kanske?
nej nu ska jag ladda inför åhus som bär av imorgon med brudarna, ska packa o lite så idag! =) weeeei

någon som är sugen på att köpa min telefon? LG secret


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt ska du ha för telefonen?

2009-07-14 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0