lördag 9/5-09

äntligen hemma efter en skön dag i stockholm, bra kämpat guif :)
innan matchen blev de lite shopping, köpte mig ett par solglasögon, jeans, klocka, underkläder. helt okej, men inget jag var ute efter, var ute efter studentkläder+skor. menmen, kul med lite sånt med, köpte lite saker igår med. en tröja/jacka/kavaj nått i de stuket, haha.. sen ett par as balla byxor. och en klänning och linne o strumpor. Nu ska jag ta och bädda ner mig i min säng och sova som en stock, bilfärden hem var som ett litet sömnpiller..

puss & godnatt =)

Kommentarer
Postat av: malin

lägg upp bilder på de du köpte :)

2009-05-10 @ 09:51:20
Postat av: Anonym

ja precis! i LOOOOVEEE när du lägger upp bilder på va du köper sån inspration! KOM IGEN NU!

2009-05-10 @ 13:49:23
Postat av: Anonym

okej, gör det när jag kommer hem då!

2009-05-10 @ 16:46:09
URL: http://louiseaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0