tisdag 19/5-09

ligger i sängen min med katten nertill vid mina fötter.. Har många funderingar i huvudet just nu.. om hur jag mår och igentligen vill med livet och hur jag vill ha det.. studenten närmar sig sakta men säkert, den 6 juni är det studenten. Och då är skolan över för gott, om jag så inte pluggar vidare någon gång i framtiden.
Men vad vill jag igentligen?

plugga? nej. jobba? ja. flytta? ja. bo kvar i eskilstuna? nej, helst inte. men iaf ett tag till. pojkvän? ja, underbart mys men just nu är de som det är, vet inte riktigt om jag vill längre, det är som tid i sanden. livet går vidare som man brukar säga, finner ingen respons någonstans.. resa? ja, vem vill inte. men först måste man ha pengar och lust till det. vill i väg med tjejerna från klassen iaf.. Gbg nästa vecka.

Mår väl kanske lite sisådär, när jag inte vet vad jag vill med livet när allt bara är som ett frågetecken? kan det inte bara ske ett mirakel. typ jobb, kärlek, nytt hem (flytta hemifrån alltså) och allt bara är som det ska? ge mig det tack..
Som malin sa idag i skolan, att allt är så sorgligt nu, inga mera klasskompisar allt är depp, alltså fan. klart man längtat efter denna stora dag, men när man har gått i skolan i 12år, så är det verkligen sorgligt att det är över. alla minnen man har i skolan. SKOLA I MITT HJÄRTA MEN FASIKEN INTE PLUGGET.

oj vilket deppigt inlägg, sorry alla ni som läser det. men ibland är de bara skönt att skriva ur sig lite sånt tråkigt också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ju hålla kontakten=)

2009-05-19 @ 17:35:14
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0