en gång i tiden var du min och jag din.

intervjuen i morse gick bra, dock var den redan klockan 07.30 men jobb hindrar inte louise för att kliva upp ur sängen klockan kvart över 6 på morgonen. så nu hoppas lilla jag på att få jobba. och nu idag vad gör man då? bra fråga. får ringa någon och se om någon har lust att umgås lite. en fika någon? hade tänkt att lägga mig och vila 1h eller 2. men känns lite onödigt? men är lite trött så kanske värt det ändå. ska ringa lite viktiga samtal idag med..

PUSS

I'm good, I'm gone

Kommentarer
Postat av: Micki

sjukt kul med alla dina kommentarer! :D

vad är det för jobb du sökt i E-tuna??

pusss

2009-11-26 @ 12:20:45
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0