fortfarande kvar..

fortfarande kvar i oslo. helgen har varit bättre än förväntat. haft kul och bilder kommer upp inom kort. igår var jag så duktig så jag hjälpte grabbarna och skura och damsög golvet här efter deras fest i lördags. sen blev det bara film och lugnt. idag funderar jag på att gå ut och upptäcka staden, ska se om jag får med mig någon här ifrån. Chrille börjar jobba klockan 3, så får sysselsätta mig med något. kanske skriver mer senare om jag får tråkigt!
ha de bra älskade ni, tjiiiingtjiiing
finns två vänner jag saknar hemifrån känner jag, dom heter madeleine Lundstedt och Sandra andersson, <3
finns fler jag saknar men dom 2 vill jag träffa och prata med.. tjing åter igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra A

söööt :D saknar dig med stumpan! hör av dig nåt sen ring om du vill :) <3<3

2009-11-02 @ 13:53:42
URL: http://sandraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0