ketchup

just nu sitter jag bara och hoppas på att morgondagen kommer bli en kanon kväll bortsett från att det är fredag den 13:e.. men det fixar vi bra tjejer eller hur? sen får vi allt se hur kvällen slutar.. det återkommer jag om på lördag när jag vaknat till liv igen dvs. haha


jag och madde sitter och diskuterar vilken ketchup som är godast utav heinz och felix. kan ju garanterat säga att vi kommer fram till att felix är godare. för usch på heinz. vi tycker den är rinnig och äcklig emot felix tjocka & goda. det var lite som en hizz o dizz o bizz. förstår ni? nej tänkte väl det.

vilken gillar ni bäst?



Kommentarer
Postat av: M

haha men :P

2009-11-12 @ 23:26:03
Postat av: Anonym

Helt klart heinz

2009-11-13 @ 00:04:53
Postat av: Emmi

yey, Feliiix! :D

2009-11-13 @ 00:48:58
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0