Lördag

kom precis hem.. Varit och umgåtts med Sandra, jossan och malin mysigt. pratade och bara kollade på tv och tog det lugnt. perfekt lördag! skönt att man inte är ute och festar..
imorgon är det ju också fars dag tydligen, trist. ska försöka ta mig till kyrkogården och fixa till lite hos papi och tända några ljus för honom. sen blir det nog stallet en sväng. får se om jag ska rida, beror på hur jag mår. annars får jag kika på alla andra stallbrudar istället.. förstå att nästa månad är det jul nyår och allt annat. förstår inte. Tiden går så fort. gillar verkligen inte december. nej nu ska jag sluta klaga. men har mina anledningar till att göra det nu.

nu ska jag se om jag har någon bra film att kika på, sen ska jag bädda ner mig i sängen med en kopp te och en bra film. låter bra va? sen sätter jag mobilen på ljudlös för vet hur det brukar låta på lördagsnätterna, fulla kompisar ringer och frågar om efterfest.

miss.u

/ tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0