sjuklingen talar.

jahapp, nu ligger jag här nerbäddad i soffan. lite synd om mig faktiskt! men jag gillar inte att vara sjuk. så hoppas på att bli frisk snart. ska strax ta och göra mig lite mer te att dricka. sen får jag se om jag gör någon macka till det. känns som de ända jag göra nu när jag kommit hem är att äta? men det är väl bra.
imorgon är det lördag, men ska kurera mig så jag blir frisk snabbare.. hoppas jag är pigg tills söndag så jag får rida. annars får jag vänta yttligare en vecka. missade ju i söndags.

nej nu ska jag kolla lite tv..

såhär mysigt har vi det, jag och rocko(hunden på bilden):


Kommentarer
Postat av: Madde

Rocco..tickle tickle :D

2009-11-07 @ 01:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0