skön lördag

Satt nyss och kollade på robinson.. helt okej! skulle igentligen varit hos Fia tillsammans med dom andra grymma tjejerna. men nopes, jag har alldeles för ont i armen efter sprutan sen tror jag den gjorde mig lite hängig med. inte okej.. menmen kommer ju fler kvällar som sagt. sen känner jag att jag behöver en lugn lördag. ska vara lugn fram till nyår tror jag? då är jag bra duktig men tror jag lyckas faktiskt.. sen får man se om man dricker på nyår? just nu är jag inte alls sugen. sugen på att vara i göteborg över nyår. så får se! Ewe är ju iaf på, eller om det blir oslo med felice o madde? återstår o ser..

nu ska jag hugga av mig armen så jag slipper denna värk, sen ska jag kanske glo film.

hoppas alla får en kul lördag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0