5 oktober 2009

kan börja med att berätta om hur helgen har varit, kan konstatera att det har varit mycket fylla, inte okej. i lördags började det med förfest hemma hos Madde, där vi fick besök av tilda, moa och tim ända från katrineholm. Mycket trevligt! sedan bar det av mot nybron och alla blev fullare o fullare, speciellt en liten madde som folk säger att hon blev utslängd men vips så stod hon framför mig och inte hade hon blivit det?
men när vi kom hem hade madde sönderslagna knän och jag trodde jag kunde göra rent dom med en disktrasa, inte okej det heller. men kan säga att jag är nöjd över helgen och haft riktigt kul! och kul att k-holmarna var på besök men lämnade oss lite väl tidigt söndags morgonen ;).. men vi ses snart igen!

nu ska lilla jag äta lite, och så ska jag lova er att jag inte ska parta på ett par helger framöver, bra lollo!
/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0