god dag gott folk

har varit full rulle hela dagen, somnade sent igår. så blev inte många timmars sömn. bea kom och hämtade mig vid halv tolv ungefär. rörde oss mot tunapark och stan och tunapark igen för lite shopping. alltid lika kul med lite nya saker. sen åkte vi hem till bea och fick sällskap av både beas son och maddepadde. imorgon ska jag till sthlm en sväng och träffa linda, sen förbi på buttericks och köpa mig något att ha på halloween. Hoppas jag hittar något. annars blir jag tokig, jag är som vanligt ute i sista minuten, typiskt!

nej nu ska jag hänga tvätt för duktig som jag är så håller jag på och tvättar kläder. imorgon tar jag 2tåget från stan, så innan det ska jag ha städat, nogrant uppe hos mig. för på söndag är det visning på huset. och då måste det vara ordning och reda.

mjaau på er söta ni.

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

Tack sweetie för en trevlig dag! Får höras mer när du kommer hem ifrån Oslo. Jag har spikat den 13 ;) <3

2009-10-28 @ 20:30:03
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0