imorgooooon

varit ute och gått lite idag. skönt! rensa huvudet lite samtidigt som man får lite friskluft är aldrig fel?
imorgon ska jag till Caisa sen ska vi ut på raw, kan bli roligt. sen får vi nog sällskap av en söt Ewelyn larsson också. trevligt! ikväll blir det idol ska lägga mig tidigt så det blir i morgon, vill ha det nu nu nu.. kan bli skoj, börjar med några glas vin. men ska ta det lugnt! för på söndag är det träning och då kan jag inte vara bakis, för det är inte okej.. PUSS på att det är helg och att jag är glad! tjing <3

en allvarlig louise.


Kommentarer
Postat av: roos

sv: ah! låter inte direkt som någon höjdare..

2009-10-23 @ 18:24:18
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: josseposse

du skulle ju ta det lung i helgen ju! vilken diss! :p haha! <3

2009-10-23 @ 18:52:21
Postat av: roos

sv: ja, det tvivlar jag inte på! :)

2009-10-23 @ 22:52:04
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0