jahapp

som sagt jag och fredda ställer in våran så planerade halloween fest, känns inte som det är värt att hyra ljud, ljus, dj och lokal för 50pers? men det kanske ni förstår! så hoppas ni som tackade ja hittar någonting annat att göra den 31. jag har redan planerat annat, skönt ska det bli att komma bort från eskilstuna känner jag, en hel vecka blir det nog. nu sitter jag iallafall nyduschad ska snart ut på en promenix i höstvädret, känner att jag behöver lite friskluft. igår satt jag med Ewelyn och försökte få med henne på lite kryssning, ska se om jag lyckas övertala henne idag. men det ska jag nog se till att jag lyckas med..

skriver nog lite mer senare..
PUSS


Kommentarer
Postat av: jossssse

nej vad synd:/ fast för mig passar det ju mycket bättre ett annat datum med tanke på att den 31a är dennis o min dag:p hihi! får planera i nån fest snart tycker ja, tror du och jag skulle vara riktigt bra festfixare =) <3

2009-10-14 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0