oslo på torsdag

sådärja. nu är biljetten bokad och klar för oslo på torsdag. hoppas på en kul helg! men tror inte att de blir annat än roligt.. nu ska jag ta mig lite te och macka som jag alltid gör, så himla gott. men tråkigt att göra det ensam jämt..

idag när vi satt och åt här hemma allihopa. så kan jag inte påstå att dom är särskilt snälla mot mig och min kära bror simon, haha dom bara skrattar åt oss. de tycker vi är bra skumma. som t.ex. simon blev en gång så rädd en kväll så skulle han springa hem och sprang barfota rakt över åkern med skorna i händerna för att han tyckte det gick fortare då, alltså att springa barfota än med skorna på.. sen hade han berättat för dom här hemma att lyktstolparna i stockholm kunde prata? men jag har lärt mig när jag var liten att dom kunde höra en när man ropade "ho ho" om man inte ville trycka på knappen för att gå över vägen.. jag kanske är trög. haha! men tror det är det simon också hört.. är det någon mer än vi som hört det får ni gärna säga till. för dom här hemma bara skrattar åt oss, haha! men förstår att dom skrattar för de låter bra roligt.. nej nu nog om detta =) dags att bli lite trött. Te:t ropar!

tjingtjing..

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Fin blogg :)

kram♥

2009-10-28 @ 19:52:18
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0