På buss mot oslo

Sitter på bussen nu på väg mot oslo som sällskap har jag rebin och haslie! Jätte segt måste jag säga att det är. Vi höll på att bli kvar i kristinehamn tror jag det hette. Vi skulle ut och ta en bensträcka Men helt plötsligt så var bussen påväg att åka. Men tur att jag hann fram och knacka på rutan så bussen stanna och nu är vi på bussen igen. Haha fyfan tänk om den hade åkt:p. Nej nu ska jag läsa vidare i min tidning medans grabbarna kollar film. Framme i oslo halv tio och då ska christopher möta upp oss:) tjing på er

Kommentarer
Postat av: Therèse

Fasiken vad du far runt och har dig :P Men inte ringer du och kollar om man är ledig när du är uppe i Stockholm, kom ihåg att göra det nästa gång du är här ;) kram på dig och ha det så bra i oslo!

2009-10-29 @ 18:36:05
URL: http://thereseannaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0