söta du

idag har vi en liten glad louise. har fått mina kläder som jag beställde förra veckan. och jag är nöjd!
tömde nyss diskmaskinen, funderar på om jag ska lägga mig i soffan och glo på lite tv. sen är det så varmt och skönt i vardagsrummet när vi eldar, så mysigt. veckans planering lyder: idag, hemma och bara mysa med mig själv och alla andra här hemma. imorgon, inget planerat alls, funderar på att dra mig in mot stan då och vara social med min bizz. onsdag, fika med felice annars inget planerat där heller. torsdag, ska till jobbgiganten på möte. segt! fredag, idolmys med mina stallbrudar. lördag, slappa hemma, kanske ha en liten bakdag? om jag är duktig nog. sugen på vaniljbullar. haha söndag, söndagsmysa lite bara. oj inte så intressant för er att läsa kanske haha, men är man lika uttråkad som en tuff brud som mig så blir det att man skriver om allt och ingeting. nu är det mat på g.
 tjingtjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0