torsdag.

åt nyss lite macka med te. riktigt gott så här på kvällskvisten. tror jag börjar bli sjuk, men får hoppas på att jag inte blir det.. haft ont i huvudet idag och känt mig lite hängig. får hoppas på förbättring imorgon. just nu har jag en hund bredvid mig som är på bushumör, lilla söta rocko.
Imorgon är de fredag och helg. men jag tror jag blir hemma denna helg. blir nog idol imorgon, någon som är sugen att titta med mig? och om jag inte träffar Caisa på lördag och umgås med henne, men som sagt återstår och ser helt enkelt.. ikväll har jag legat och kollat på mammas pojkar och inlåst. åt nog sveriges största äpple. sjukt vad stort det var.. nu ska jag ta mig en banan och sen försöka bli trött, kanske sätta på en film och somna till den..

tying the knot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0