yooooo

sandra är de som skriver har brytit mig in på louise blogg och nu ska ja skriva ett jättegulligt inlägg om henne.

louise är världens gulligaste liten tjej. tycker om henne så mycket hon gör mig alltid glad!
asball tjej ;)
lärde känna henne när jag började ettan på gymnasiet och hon gjorde min gymnasietid till världens bästa tid <3
hon och jag fick alltid skäll av lärarna för vi pratade för mycket på lektionerna och för vi hade för mycket åsikter om allt. sen fick jag skriva på ett kontrakt med rektorn om att jag skulle prata mindre på lektionerna för de andra eleverna vågade inte säga något när vi började prata sa dom. älskart!

ne men lollo är en asmysig tjej och den killen som får henne kommer bli jävligt lycklig kan jag bara säga!
sötaste tjejen :)

och nu ska ja lägga upp lite gamla halvfula bilder på hon och mig <3

 

puss på dig jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: camilla lindberg

oja, jag hade precis samma "problem". tyckte iofs att det var resten av folket som hade det, som aldrig sa nagot och blev sura om det blev som jag, M, L och S tyckte och bestamde. Haha

2009-10-14 @ 20:35:34
URL: http://guccicamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0