fyra av fem toasters

Kom precis hem från bion. Känns i ryggen att man setat i över 2 timmar för att se på "flickan som lekte med elden" med Madeleine. Men iaf, filmen var bra, kommer det en tredje? isf ska jag se den. nu väntar jag bara till den 20 november då den nya "Twilight" kommer.. måste måste måste se den! nu ska jag snart slå på en film och försöka somna skapligt och inte 3-4 som jag gjort de senaste två nätterna?


lite pics'




denna fasansfulla kryddan:
Vem kommer på idén av att göra en krydda för popcorn, tyckte de kunde tillsätta
lite mer smak av salt i det. annars var det väl gott..



Kommentarer
Postat av: madde!

haha våra små bebis kryddor!

2009-09-24 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0