onsdaaaag

guud vad jag är sugen på milkshake.. haha! snart kommer väl fredda hem med lite glass så jag kan göra chokladmilkshake till IDOL klockan 21.00.  idag har jag varit med Sandra på stan vi åt först lite lunch på pasta huset, sedan gick vi till frissan och beställde tid för färgning av mitt hår? eller om jag kanske ska slinga det, återstår och ser imorgon, tips?! och sen gick vi och fikade med frun(ahlströmskan). sen åkte jag hem. Kom nyss in från en lång promenad med hundarna, bra jobbat louise! imorgon ska jag och Sandra förbi på rekarne och lämna nycklar och böcker som vi glömde innan vi tog studenten, lyckat? esch, ska bli kul och träffa våra ex-lärare.

nu ska jag ta mig en snabb dusch sen invänta glassen så jag kan göra milkshake, super SUGEN!!! :D



/ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0