jippie

Började dagen med att jag och madde gick över till mia och umgicks lite, sedan vandrade vi oss ner på stan för en fika på Waynes. Efter det åkte vi till Tuna Park där jag köpte mig en party-dress för kvällen, den är alldeles för snygg! and i like it! Nu ska jag springa ut och säga hej till Adam, medans man endå är i krokarna. hoppas på att jag få se många kända ansikten i helgen. hunnit sett endel söta vänner redan bara idag! tjing, ikväll slår vi klackarna i taket brudar! :)

bjuder på några gamla bilder jag fann på madeleines dator:

jag och Madeleine på Mia's 18års dag, 2008:


Elin och Jag i Åhus, 2009:


Ewelyn och Madeleine i Åhus, 2009:


Jag omgjord till Pirat av Madeleine, 2009:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0