born to be cheap

Idag vaknade jag med tuppen på min enda lediga dag denna vecka för att ta mig till tvättstugan och tvätta. Men grannen som knappt talade svenska knycker en utav mina maskiner som jag bokat så jag får hoppa mellan 2 tvättstugor, inge vidare det kanske. men svårt att komunisera med någon som nyss kommit till Sverige..

På tisdag är det min dag, då fyller jag. och jag vet en sak jag ska göra jag ska på cheap mondays fashion show, fick med mig axelina på det också. Så det ska bli roligt! Annars vet jag inte alls vad som sker på min födelsedag.. har ingen som ska komma på tårta iallafall..
ensam tjej nybliven 20åring på tisdag då? javisst!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!



Allt bra?? :)

2010-08-11 @ 17:40:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0