Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek.. hm. den var lite svår måste jag erkänna! Kan gissa på att det var min katt, hon var mitt allt när jag var liten, lilla märta. Sen hade jag också min nya cykel som jag tyckte om mer än någonting annat.. på tal om den, Minns faktiskt första dagen jag fick den, rätt roligt faktiskt nu såhär i efterhand. Min första cykeltur slutade katastrof. Det var vår ute, och solen sken och fåglarna kvittra och jag var ute och cykla. jag var jätte stolt av att jag hade en cykel med flera växlar på, den gamla fula gröna jag hade innan var bara skrot. Men iallafall, jag var jätte mallig när jag cykla runt. efter att ha cyklat ett tag så fick jag syn på mina 2 tjejkompisar. och cyklar fram till dom, och när jag ska bromsa så tröck jag på fel handbroms, så det blev broms på framhjulet och tänk er då, full fart fram och tvärnit, jag flyger rakt fram över cykeln och cykeln hjular över mig, och jag fick cykeln rakt på mig. så mina vänner sprang fram till mig, och där låg jag(klantarslet själv) helt sönderskrapad, och nerblodad i hela ansiktet. och var jätte arg och ledsen för att cykeln hade gjort illa mig! så dom följde med mig hem till mamma så hon fick ta hand om stackars mig..
Men det kanske inte riktigt är min första kärlek, jag vet nog inte riktigt vad man ska kalla "första kärlek" jag har min kärlek nu och det är jag glad över! :)



Kommentarer
Postat av: ems

awesome babe =)

2010-12-07 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0