hiss/diss

var nyss skit trött, nu börjar jag känna att jag vänder på det. inte okej! kanske läge att bädda ner sig. sitter och kikar på balklänningar inför balen i år igen, som förmodligen kommer inträffa ;) .. sen sitter jag och funderar på om jag ska sälja den jag har nu, men finns det ens någon som är så smal som jag som kan få på sig den? hm, tror icke sa nicke va. så kan bli svårt, kan pröva lämna in den hos någon som säljer balklänningar och se va dom säger.. =) nu ska jag väl bädda ner mig kanske.. bra tänkt loppan
dagens hiss: att jag får med mig madde på söndag, då vi ska ta lite nya pics. blir naaajs va
dagens diss: att jag frusit hela dagen sen jag kom hem från workie

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0