Walking in Memphis

Idag började jag min dag med att jobba, går faktiskt rätt bra för att det ska vara andra dagen. och efter jobbet gick jag och köpte mig lite mat från pastahuset sen upp och käkade här uppe. sen var madde förbi här just men gick precis. sitter nu och kollar på förkväll på tv. och väntar på att josseposse ska höra av sig och komma in till stan och umgås lite med mig.. saknat den bruttan allt lite grann! håller på tvättar kläder och donar. ikväll ska jag sova tidigt, sen imorgon blir det jobb igen. sen kanske jag ska träffa mäddä lite grann, igen. men klart man inte tröttnar på att träffa henne inte.
just nu känner jag mig jätte shopping sugen, vill bara köpa massvis med kläder och så vill jag också att det ska vara soligt och varmt ute så man kan gå i shorts o slippa vinterjackan mm. blä på det!

nu säger jag puss på dig, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0