Billionaire

Dålig uppdatering, känns som mitt intresse för att blogga börjar dö ut! Men skriver då jag får tråkigt ;)
Jobbat som vanligt idag, känns segt att jobba en lördag, men det är ju lönen vi längtar efter sen? På lunchen åkte jag över till Hammarby sjöstad och träffade freddy, vi käkade pizza och hängde hemma hos simon.h men han var inte hemma så trodde inte jag skulle få träffa honom, men vips så ser jag någon vinka som en tok i en bil när jag sitter och väntar på tvärbanan för att åka tillbaka till jobbet och där var han. så stod och pratade med honom lite innan det var back to work igen.
Var på eclipse med Linda förra veckan, vet inte hur jag ska dömma filmen. men den var väl helt okej om man säger så! och börjar faktiskt tycka att jacob ser bättre ut än robert.

Nå vad händer annars i mitt liv, mer än att jag saknar göteborg? Nästa vecka kommer sara upp till stockholm och då ska jag hänga med henne, så det så! jobbar dock. till och med nästa helg? så helgen efter det så ska jag njuta, kanske blir en tripp till mitt göteborg....igen!

nog om detta, just nu är jag inne i någon fas där jag inte alls känner igen mig. psykbryt? joooovars. det löser sig sickan.


Kommentarer
Postat av: nathalie a

svar: ja vi får verkligen ta och ses någon dag snart! jättelänge sen vi sågs ju, och då får du väl visa vad det du har som du inte vill ha längre :)

ha det bäst!

2010-07-19 @ 00:34:43
URL: http://nathaliieaulen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är så jäkla snygg rent ut sagt Louise. Läser din blogg flitigt. :)

2010-10-14 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0