fredag - ledig

sitter hos Linda med Bea.L. men Linda är på jobbet. Varit med dom på stan, bea shoppa för fulla muggar, och fina grejer blev det. jag måste tänka på min ekonomi, så blev inge shopping, bara en lunch på kungshallen. mmm så gott det var. ikväll ska dom ut och parta. men då åker jag hem, eftersom jag jobbar imorgon, suck. imorgon får jag fin besök! Söta rara Sabina kommer nämligeen hem till mig. ska bli kul att träffa den sötan. får se vad vi hittar på för bus, kanske träffar Kribban och hans vän, dom skulle upp hit och parta. men ja, återstår och ser vad Sabina vill göra! Sen på söndag får jag besök av min käraste kusin Robin som ska bo hos mig lite i veckan, eftersom han jobbar här uppe nu.

nu ska jag vara social med Bea.L, eftersom hon är här från eskilstuna.

puss & Kram


Kommentarer
Postat av: feea (feliciaaulen)

Vilken ellen ? (:

2010-05-07 @ 20:10:06
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0