onsdag - ledig

vad har hänt med min motivation till att skriva här i bloggen? ja, man undrar ju. idag är jag för engångskull ledig! så min plan var att städa och göra lite snyggt. men ligger fortfarande i sängen med morgonrocken på. ska väl strax klä på mig och göra lite nytta kanske. Har min kusin här på besök som sagt. han är och jobbar, han slutar runt kvart över 3 sa han. så innan det ska jag ha gjort någon nytta har jag beslutat mig för. Och så känner jag att det är dags att försöka träffa Alexandra också, när var sist liksom? förra helgen? ne ja vet inte. saknar skrutten.

ledig ihelgen med, ska på grillkalas hos Erik. kan bli skoj!

nu säger jag hejdå datan.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

JAG SAKNAR DIG MED, MASSSSOR <3

2010-05-15 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0