snö snö återigen snö

vet ni vad jag längtar till då? Nyår, för det är en sån glad dag, alla är på topp och alla har kul och trevligt. så hoppas att mitt nyår här i stockholm blir kanon. Ska iaf fira den med david, sen vad det blir för planer det vet jag inte, återstår och ser helt enkelt! han pratade om något förut, men som sagt får se. =) Sen längtar jag till den 18e dec. för då blir det julmiddag på sundbyholmslott, hur mysigt ska inte det bli då?
Undra vad som sker år 2011? hoppas det blir ett bra år, men det finns ingen tvekan om saken. jag har ju mina bästa vid min sida, och det blir vad man gör det till. mitt mål är iaf att jag antingen ska börja plugga eller så ska jag ha ett nytt jobb, thats it!
nu ska jag ta mig lite käk. pusselipuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0