Du är underbar!

Ligger hemma i min säng och hade hoppats på att få vakna upp bredvid min David. Men icke, men om 14nätter så, ska jag stå med öppna armar utanför davids dörr och ge han överflöd med pussar och kramar när han kommer hem! jag längtar verkligen sjukligt mycket redan nu och det har bara gått en dag. hur ska jag klara mig igenom detta? kommer bli bra tufft. Men vet ju att jag får hem en snygging som är solbränd och fin. :)
idag ska jag göra lite saker på dagen, sen ikväll ska jag möta upp Simone så ska vi vidare på lite tjej kväll med vin/mat. ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Kan vara behöverligt för att tänka lite på annat än att bara sakna hjärtat mitt.. Nu kallar duschen sen ska jag göra mig i ordning. puss så länge (förlåt om mitt tjat om d, men det är bara för att han är för underbar och bra för att vara sann, the best ever)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0