monday night

varit ledig idag, vaknade återigen upp bredvid david. sov ut idag, sedan åkte vi hem till honom en sväng och sedan till kista för att han skulle byta batteri på sin klocka. Sen åkte vi hem hit igen, tog ett bra tag med tanke på den förbaskade bilkön. suck! men tillslut var vi hemma, sen kom paulina också så vi åt god mat och hade det mysigt. blev också lite film sen fick jag lite massage av henne med, mmmm så skönt! ha ha bortsett från allt skratt, med tanke på att jag låg på bordet i endast trosor o handukar på mig. kul! just nu håller jag på och letar efter min internetdosa? vart kan jag ha gömt den?? att allting alltid ska försvinna i en flytt. jag får rota lite till innan jag bryter ut och blir vansinnig på mig själv ;) ... ska strax krypa ner i sängen sen blir det jobbb imorgon. och efter det blir det bio med sis =) mysigt va?

tjingeling på er =)

<3

jag gör mig iordning.

sis, i love you :)

du är så fin sötnos :)

här sitter jag bra! ;)

mina två älsklingar, kärlek till er =)

jag och min man =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0