100

I brist på annat.. här kommer 100 frågor om mig

1. Vilken svordom använder du mest? Fan

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är pratglad och öppen

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: när jag blir rastlös

4. Detta är jag rädd för: Att misslyckas

5. Tre saker jag vill ha varje dag: sol, glädje och kärlek

7. Detta tycker jag om att göra: umgås med vänner och resa och shoppa

8. Har du körkort? Nej

9. Bästa känslan: Lycka & kärlek

10. Värsta känslan: Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Ärlig, positiv, humoristisk och energisk

12. Är jag kär just nu? Ja det är klart

13. Jag vill gifta mig… När jag känner att det känns rätt, kanske vid 30 år?

14. Har du en bästis? ja min pojkvän

15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? svart

16. Vilken musikkonsert var du på senast? hm, veronica maggio?

17. Sjärntecken: Lejon

18. Favoritkläder: shorts/blus eller klänning

19. Favoritdjur: Hund

20. Favoritfärg: hm, just nu är det nog röd?

21. Favoritpizza? calzone

22. Har du några ord du använder ofta? säkert har jag det, men kommer faktiskt inte på nu.

23. Smeknamn: Lollo

24. Vilka hårfärger har du haft? Blont & brunt % rött

25. En film jag älskar: ---

26. Tv-program jag gillar: gossip girl

27. Tidsfördriv? soduku, angry birds

28. Detta äter jag gärna: kyckling

29. Dricker helst: mjölk

30. Favoritgodis: All form av choklad, lakris

31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand

32. Har du gjort något olagligt? Njaa..

33. Har du bevittnat något brott? ja

34. Jag tror på: kärlek

35. Favoritårstider: Sommar

36. Person jag beundrar: veronica maggio

37. Brukar du åka skidor? Jag nej, minns inte ens senast

38. Vad vill du lära dig härnäst? frisyrer och klippa hår

39. Detta gör jag när jag är ensam: pratar i telefon, läser bloggar, lyssnar på musik, smsar gärna david..

40. Här köper jag mina kläder: stockholm city

41. Här har jag bott: Eskilstuna & stockholm

42. Favoritblommor: orkide

43. Favoritpålägg? Ost & skinkost,skinka

44. Bästa present jag fått: minns inte

45. Senast köpta skiva: Veronica maggio

46. Samlar på.. Kläder

47. Ringa eller smsa? Smsa

48. Har du åkt ambulans? Ja

49. Har du brutit något? Nej

50. Läser du dagstidningar? Ja :)

51. Har du varit med i tidningen? Ja, men inte för nåt särskilt

52. Konstigaste du ätit? minns inte

53. Vad har du haft för husdjur? Hamster, kanin, marsvin, fågel, hund, sköldpadda, häst, fiskar, orm, ja o lite till..

54. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nej, tycker det är viktigare att man umgås och kommer ihåg varandra resten av året :)

55. Vad ska du göra i helgen? Jag vet inte, will seee

56. Hur många kuddar har du? 4st tillsammans med hjärtat

57. Hur många barn vill du ha? 2-3 stycken

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? --

60. Är du bra på matlagning? Ja , men jag kan långt ifrån allt!

61. Klarar du att tanka själv? japp

62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nej

63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja det har jag . Har haft speciella kläder i nästan alla mina jobb

64. Har du kräkts offentligt? Ja..

65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken, har han redan

66. Kan man vara vän med sitt ex? Tveksamt, tror inte jag är det iallafall??

67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? pappa tror jag?

68. Vad har du i din väska? Plånbok, tuggummin, hörlurar, borste, läppglans, mobil, handkräm.. med mera

69. Vilken var den senaste filmen du såg? how do you know

70. Vad åt du till middag senast? grillad kyckling, potatis o bea

71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Bergochdalbanan

72. Hur många syskon har du? 1-2-3

73. När flög du senast? 2009

74. Läser du för skojs skull? böcker? nej.

75. Pratar du några andra språk? Engelska

76. Har du gråtit offentligt? ja

77. Har du en stationär dator eller en laptop? båda

78. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, såklart

79. Har du några tatueringar? Ja

80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, jag gillar att bjuda!

81. Kan du kasta macka? japp

82. Vad har du med dig in på bion? popcorn, godis och en cola

83. När sov du senast på golvet? i helsingborg, vaknade upp på golvet bredvid sängen

84. Vilken är din favoritdrink? redbull vodka

85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7h

86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte för tillfället :)

87. Vilken är din favoritfrukt? päron

88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej

89. Tror du på liv på andra planeter? Ja

90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? äsch

91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vad håller jag på med.

92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig!

93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, haha

94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen faktiskt?

95. Vad är du allergisk mot? myggor

96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja

97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ingen aning

98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? klär på mig o gör mig i ordning, sen frukost

99. Havet eller skogen? HAVET!

100. Vad vill du plugga? Marknadsföring eller frisör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0