godmorgon mina söta!

ligger här i sängen fortfarande sjuk. legat i sängen sen jag kom hem från jobbet i måndags? men jag börjar känna mig lite bättre. ögonen rinner inte idag och näsan är inte lika täpt. så im happy! :) david har bett mig att dricka mycket te och ta host medicin och att ta mig ett varmt bad så jag blir frisk någon gång. så det är väl bara att lyssna på hans ord. Men han mår ju inte heller så bra, stackarn! Nu ska jag gå och göra mig lite te. och sen gå tillbaka till sängen och sätta på en film och mysa( vilket jag börjar tröttna på, med tanke på att jag blir så rastlös jämt ) .. Men ska jag bli frisk så får jag görat! Men min bästa medicin är kärlek från min prins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0