home

jag är tillbaka på jobbet igen efter lite semster, känns sådär. Kom hem från Helsingborg i lördags, jag och min älskling var och hälsade på mina släktingar. Hade det riktigt trevligt och saknar staden redan, vi ville knappt åka därifrån. Där ska jag någon gång i framtiden få med mig min älskling och flytta dit. Vi hann se rätt mycket. kullaberg, danmark, sannas kolloni, nudiststrand osv haha..
just nu är jag trött på det mesta, är trött på att ringa och ringa efter dom jag trodde var mina närmsta vänner. Jag känner att jag nästan inte vill ha något med er att göra längre, ni kan låta mig vara!!! alla förutom malin ahlström & paulina lindström, dom förstår mig. trodde jag hade vänner jag aldrig skulle släppa, men när vänner slutar höra av sig så varför ska jag lägga ner tid på det? f*ck that. JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA! jag har min david nya vänner här uppe. självklart har jag vänner kvar i eskilstuna som jag bryr mig om. jag är nöjd för det jag har, jag trivs här uppe i stockholm, trodde dock inte att mina bästavänner jag en gång hade skulle försvinna bara för att jag flyttade. det bevisar bara vad man betyder för dom,  men jag kanske har fel, men då är det ni som får bevisa att jag har fel..men detta börjar rinna ut i sanden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0