15/2-11

har precis ätit lunch, värmde upp rester av det vi åt igår kväll.
igår var det ju som sagt alla hjärtans dag.. så jag fick för mig att baka en rulltårta, men den var faktiskt god. förutom att den såg förskräcklig ut, men den hade sin charm! ;) sen städade jag och tände lite ljus lite här och var till restrerande kom hem.. sen åkte davids föräldrar iväg på lite golf och jag och david lagade lite mat och försökte oss på en currysås, vart helt okej faktiskt! lite smaklöst men vi var dukiga ändå! sen tog vi oss ett bad med massa tända ljus och hade de mysigt. Sen myste vi ner oss i sängen till en liten film. sen var det läggdags och vi somna på blixten. En jätte mysig alla hjärtans dag.. hoppas ni andra också ha det mys. jag har iaf världens finaste pojkvän!

imorgon ska jag träffa Sandra på lunchen, sen vid klockan 16.00 ska jag jobba, ska bli roligt att få jobba ihop med camilla, avlasta henne lite, så hon slipper jobba ihjäl sig ;) haha.. får se när jag slutar! vet inte riktigt faktiskt..

Nu ska jag göra lite saker, sen hoppas jag på en glad gullig pojkvän som snart kommer hem från jobbet! guud vad jag älskar honom.. Det bästa som hänt mig :)

nu ska jag ringa camilla, hej då!


Kommentarer
Postat av: Laura

Aulen, vad jobbar och bor du i Stockholmo? :D

Får jag boka dig på dagen på lördag eller söndag?

2011-02-15 @ 14:04:05
URL: http://lewra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0