alla hjärtans dag

jaha, idag är det alla hjärtans dag.. jag har varit duktig enligt mig själv.. dock några tabbar.. jag försökte mig på att baka en rulltårta, vilket var min första tabbe.. den ser dock inte ut som en rulltårta, utan mer som något ihoprullat underverk.. smeten man har emellan vet jag inte om de blev rätt. men jag försökte iallafall. och smakade just, o jag tycker personligen att det var gott. Eftersom det var min första rulltårta jag någonsin bakat. vet dock inte om jag vågar bjuda david och hans föräldrar på detta, med tanke på hur det ser ut.. dom får äta på egen risk ;) Sen min andra tabbe var när jag skulle sätta på diskmaskinen.. glömde trycka på knappen som gör att det går vatten till diskmaskinen. så när jag ska vara duktig och tömma den så är det ju fortfarande skitit.. så får vänta yttligare en timme.. och min sista tabbe... när jag skulle gå upp för trappen här så trampar jag fel så jag ramlar i trappen, klumpig som man är. så nu har jag lite ont i knät.. jag & trappor är inte dom bästa som går ihop denna helg. ramlade i en trapp i snökaoset på jobbet i fredags med.. så har ett blå märke på låret..
nu ska jag städa och göra mysigt här, eftersom det är alla hjärtans dag.. får se sen hur dagen blir, har nog aldrig firat alla hjärtans dag riktigt på riktigt tidigare, aldrig haft någon att fira den med. så blir nog inge märkvärdigt idag.. förutom att jag hoppas på att få mysa och gosa med min fina pojkvän som jag älskar massvis!


bjuder på lite gamla bilder från 2009 som johanna skickat.. tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0