Dag 15 – Detta är jag beroende av

jag är beroende av massivs, men för att jag ska må bra så om man ska säga känslor som jag är jag beroende av glädje och kärlek.. vilken jag också gillar att dela med mig utav, och när jag gör det så hoppas jag att få tillbaka den glädjen och kärleken jag ger. och får jag inte det så kan jag tröttna väldigt fort, vilken jag visar med irritation elr liknande.
Någonting annat jag är beroende av är mjölk! det är livets dryck :) sen finns det ju massvis med annat jag är beroende utav. för att kunna överleva så att säga, men detta är väl dem absoluta!!


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: nej denna har jag inte gjort själv :P

2011-02-03 @ 17:24:35
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0